Qué ès Fundació "Xavier Paules" ?

La Fundació “Xavier Paules” és una fundació privada, sense ànim de lucre creada l’any 1997 per Càritas Interparroquial de Cervera.

La seva seu social es troba al Casal Parroquial de Cervera (Pl. Màrtirs, 7, 1r).

OBJECTIUS:

La Fundació té per finalitat principal la inserció sociolaboral de les persones que es troben en situació de marginació i/o exclusió social, d’acord amb els programes socials de Càritas.

Per portar a terme aquesta finalitat, la Fundació desenvolupa tot tipus d’activitats laborals adequades pel col·lectiu a qui va dirigida l’acció de la fundació.

QUÈ FEM? (ACTIVITATS)

Ens considerem una empresa de serveis i estem oberts a qualsevol proposta que ens permeti oferir treball als molts usuaris que ens demanen feina.

Actualment, les activitats que duem a terme són:

• Recollida de cartró comercial i industrial i d’objectes voluminosos. Aquestes tasques es duu a terme a través d’un conveni que tenim signat amb el Consell Comarcal de la Segarra.
  • Neteja d’espais públics a través del conveni amb la Paeria de Cervera.
  • Recollida de materials recuperables: mobles, electrodomèstics, roba, metalls, etc.
  • Trasllats de mobles.
  • Neteja de cases, trasters, patis, “parquings”, etc.
  • Recollida de vidre a grans productors.
  • Neteja i manteniment de grans espais públics i comercials.
  • Venda d’objectes recuperats: mobles, roba, electrodomèstics, etc.
  • Venda de productes de comerç just.